Liga otwiera się na rynki zagraniczne. Wraz z udostępnieniem platformy w innych wersjach językowych zaczynamy również cykl imprez targowych i misji gospodarczych w regionie Bliskiego Wschodu w ramach projektu Go To Brand dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej.
W dniach 14-16.11.2021 r. uczestniczyliśmy w targach Global Educational Supplies & Solutions w Dubaju. Ponad 200 wystawców z całego świata prezentowało swoje produkty i usługi dla branży edukacyjnej. Zainteresowanie stoiskiem Ligi Niezwykłych Umysłów było bardzo duże, odbyliśmy dziesiątki interesujących rozmów z przedstawicielami szkół, ministerstw edukacji z regionu Bliskiego Wschodu, nauczycielami i dystrybutorami. Wiele z nawiązanych kontaktów ma duży potencjał kontynuacji biznesowej.
SOFT POWER SP. Z O.O. realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich „The League of Extraordinary Minds – nauka programowania online dla szkół i indywidualnych użytkowników”.
Celem projektu jest promocja polskiej marki produktowej Soft Power Sp. z o.o. na rynkach zagranicznych. Realizacja projektu odbędzie się w okresie 01.10.2021 – 30.09.2022r. zgodnie z programem promocji branży informatycznej.
Dofinansowanie projektu z UE: 297 670,00 PLN